معاون فرهنگي اجتماعي فرماندهي انتظامی استان از دستگیری قاتل مرد ۳۲ ساله ساعاتی پس از وقوع قتل در تحقیقات تخصصی و علمی کارآگاهان پلیس این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۲۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 10 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمود خلجي" افزود: روز گذشته گزارشی از قتل فردی به علت شلیک گلوله در کنار یک دامداری در اطراف شهرستان خمین به مرکز فوریت های پلیسي ۱۱۰ اعلام شد.
وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی و تشخیص هویت پلیس آگاهي در محل، بررسی های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، از محل وقوع قتل مشخص شد مردی ۳۲ساله با شلیک گلوله به قتل رسیده است که بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل شروع شد.
سرهنگ خلجي اضافه کرد: از همان دقایق اعلام این گزارش، با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس پس از چند ساعت از وقوع قتل به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش یکی از دامداران ساکن روستای محل قتل در وقوع این حادثه دست یافتند.
این مقام انتظامی یادآورشد : در تکمیل بازجویی های کارآگاهان پلیس، سرانجام فرد مظنون که جوان ۲۰ ساله ای می باشد دستگیر و در تحقیقات پلیس اعتراف كرد براي جلوگيري از سرقت احشام و با استفاده اسلحه شکاری به مقتول شليك كرده است كه منجر به مرگ وي شده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار